събота, 30 април 2011 г.

Hit in the Face

Всички дъвчеха. После плюваха дъвките си и ги лепяха на Стената. След това се възхищаваха на произведението си и го харесваха.

Всички плачеха, а после изтриваха сълзите си в стената и продължаваха да се харесват един друг.

Аз дъвча и плюя, мажа и оставям следи върху стената. Аз съм като всички хора или нека ги наречем абонати – дъвча и плюя… И ми харесва.

Коментирам вас и вашите майки, и всичко, което започва с: “дявол да го вземе профила ти ….”. Бутам се и ви ръчкам на опашката за like-ове, без дори да ви познавам. Споделям живота си с вас, но не защото сте ми “приятели” и не защото ми харесва. Аз правя всичко понеже е модерно и всички го правят.

Но аз не съм единствената тук. Още 6035 абонати имат същото име.

"Eй, какво става тука, а???"

This is a hit in the Face. Hit with a foolish Book. *


*Това е удар в Лицето, удар с глупава Книга.

2 коментара:

  1. Много вярно казано! Самата идея на социалната мрежа е да свързва хора по целият свят, отдавна забравили се. Но както винаги, простотията надделява и всичко хубаво трябва да се съсипе (:

    ОтговорИзтриване
  2. Да..точно това ме провокира да пиша :)

    ОтговорИзтриване